Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

korang seorang pekerja yang bagaimana? sila semak anda di kategori yang mana.. kajian dari propesor chaie.. wakakak.. wat da tut.

  • Tuesday, March 9, 2010
  • tau tak setiap hari kita melakukan kerja.
    tau tak kerja bole dibahagikan kepada beberapa kategori..
    tau tak..
    tau tak???
    hakhakhak..
    okeh3..

    jom usya pe kategori korang dalam keje yg korang buat..
    cekidaud yoh..
    .
    .
    .




    1)sangat komited terhadap tugas/ keje..


    kerja yang sangat komited ini memberikan kepuasan terhadap korang.. tapi kalo komited sangat orang len lak yang xpuas ati.. hakhak.. agak2 la weyh..





    2) memberi komitmen terhadap kerja, tapi kalo org len tengok keje korang sure kena rejek..
    ni kalo aku jumpe pon aku da sepak2 2, 3 kali... bia terburai perut.. hahaha


    3)da bagi komitmen terhadap tugas.. tapi ade je orang tikam dari belakang..

    erk... bia ditikam beb dari jadi cmni.. pehh.. putus zuriat.. kui3

    4) keje korang terbaek.. tapi sepatutnye keje tu tak patut ada.. hahhaa


    haha.. korang suke keje cmni? kalo aku?? pehh.. lari bhai..

    5)keje korang tu memang tak perlu buat, tapi korang buat jugak..


    bukan tontonan 10 tahun kebawah.. miahaha..

    6) yang ni.. bukan keje ni.. ni hamjadah.. miahahaha

    erk.. cik adek.. nak sainn... mmuuaahh.. hahaha..

    5 komen sempoi!:

    eiy_Da said...

    yg no 6 wat aku nk pengsan sekejepa..hahhahaha..hormon lebih ke der misai kak?...ehhe

    Fida Jai OWN said...

    haha ... no enam tu , tekejot je tgk !

    Zephyr said...

    ntahnya macam ayu terlebih plak :)

    Mr. Kamikaze said...

    yang ke 4 tue...mmg x dpt nak tahan...hahahaha

    silencer@chaie said...

    ida~ miahaha.. memang sakit jiwa den tengok lame2..

    fida~ haha.. tiap kali aku bukak tiap kali gak aku terkejut.. huahua

    zephyr~ btol3..

    mr kamikaze~ tahan bro.. tahan.. huahua

    Post a Comment

    (c) Copyright 2010 chaie safri. Blogger template by Bloggermint