Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

tidur bogel? baguskah??

arini da selesai satu lagi paper.
mikrobiologi persekitaran..
dengar nama pon da tau kan camne enaknye soklan beliau.

okeh.. abes cite
pasal paper..
aku balik kolej then, tido.
tido.
ngantok woh.
padahal bukan wat ape pon cume perah otak selama dua jam da ckop buat aku penat.
kurang stamina orang puteh cakap.

sebelum tido.
aku pikir camne nak jawab paper sok neh..
kemungkinan ada 10 esei pendek dan 3 esei panjang.
fuhh.. sakit tuh.
dengan note yang aku baca pon lagi.
zzzzz...
tak lama kemudian.
aku terjaga.
berat betol kepala.
tengok lua jap.. adeyh..
langit da biru.
da suboh agaknye
abes satu malam aku tertido ni..
terus aku bangun tapi dengan perasaan sedikit kecewa.
tak study lagi.. skang ni ada beberapa jam je lagi nak study.
nak abeskan note yang bersepah-sepah tuh..

adeh..
aku capai jam..
tertera pukol 6.30
aku tengok lagi jam tuh..
aku renung lama-lama..
debush..
aku baring balik..
.
.
.
.
.
6.30 petang la beb..
tu la mak da pesan..
jangan tido pas asar..
hahaha..
**sekadar gamba hiasan
p/s: abaikan tajuk entry tuh.. otak tak berapa centre skang neh.. hahaha





1 komen sempoi!:

khairul said...

ceh...aku ingat dah bogel la td...haha

Post a Comment

(c) Copyright 2010 chaie safri. Blogger template by Bloggermint