Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

pengajaran lagi....

  • Monday, April 13, 2009
  • Labels:
  • urm.. cmne nak stat ek...
    k, cte je la ek..
    cmni, aku kan ahli pssgm..
    baru je masuk masa awal first yer ari tu..
    n skg da nak dekat setaun n da belaja macam2..
    sampai la pada pertemuan kitorg yg second last tu,
    abang padil aka master kitorg bagitau satu berita yg agak..
    bukan mengejutkan p, membuatkan aku terpikir sekejap..
    dan ape yg aku pikir,
    itu la yg aku nak gtau kat sni..

    (suasana hening malam beserta bunyik cengkerik)
    ehem2.. ok sume, ari ni abg padil nak gtau yg korg mungkin xkan grading dlm masa yg terdekat ni..
    keputusan ni abg amek setelah merujuk kepada master shifu korg aka cikgu mat..
    beliau gtau abg yg korg masih lagi perlu memntapkan ilmu yg korg ade skg..

    hurm..
    kitorg terdiam.. termangu seketika..
    nape ek??
    aku tau sume org bertanyakan soklan yg same coz everybody looking into it.. yup, to grade our ability...
    p, master shifu kan org lame so, kitorg just brsetuju..

    then, kitorg berbincang n everyone of us give our own opinion,
    ttbe, satu kehafaman tercapai..
    when i considered all the questions n things below:
    -yakin utk gunakan ilmu tu kalo kat luar??
    -betol2 faham ilmu tu?
    -aku nak kejar bengkung ke?
    -pakai bengkung ke kalo kat luar?

    skrg baru aku fhm n sedar r yg things will be upside down if u r looking 4 sumthing out of ur intention..

    0 komen sempoi!:

    Post a Comment

    (c) Copyright 2010 chaie safri. Blogger template by Bloggermint