Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

pet >epi 1<

  • Wednesday, April 29, 2009
  • Labels:
  • ni pet episod satu..
    mengenai first pet yg aku ade..
    p, yg ni xbape pet sgt la..

    sebab??
    cmni..
    masa ni umo dalam darjah 2 kot..
    balik dri sekolah jalan kaki..
    then, lalu kat belakang umah pak cik lan..

    ttbe, mata aku tertarik ngn
    sekor ibu ayam n berbelas2 ekor anaknye..
    siyes anak dye comel gler r..
    hehe.. atas sifat yg belom mumayiz lagi tu,
    terlintas la idea nak meng'adopt'kan anak ayam tu..
    ye la, ringn sket beban mak ayam tu kan??

    pikir cara yg paling sempurna..
    aku pon wat2 kejarMySpace segerombolan ayam tu..
    ibu dye nmpak cm nak serang balas,
    p, muka aku yg lebih scary membuatkan ibu ayam tu lari gak..

    ada sekor anak dye sangkut kat longkang.. hehe..
    tu r yg aku mau..
    terdiam jap sambil memikirkan kebijaksanaan dri neh..
    haha..ibu terlepas pandang kot kt anak dye sekor ni..
    so, beliau blah cmtu je..
    cit..cit..cit..
    aku amek bwk balik anak ayam tu..
    then, sampai umah..
    carikan kotak utk anak ayam tu..
    nak bwk masuk takot mak bising..
    tggal jap kat luar.. ltak dalam bakul..
    da jumpe kotak n sambil nyanyi lalala...MySpace
    g balik cari anak ayam tu..
    alih2 tgk anak ayam tu da ade dalam mulut kucing..
    tahi btol!! marah aku dalam hati..
    kucing tu pon berlari-lari anak meninggalkan aku yg menyumpah2 memarahinye..MySpace

    tu la kisah aku n 1st pet 'anak ayam'
    *xsempat bagi name pon..
    *jgn lakukan aksi atas ni kat mane2.. xbaek...

    2 komen sempoi!:

    haifa said...

    weyh...
    ko ne...xrs b'salah ke?
    sbb ko la ank aym 2 mati..
    ayokkk....xtawu...nti dia kco ko mlm2..
    xtawu2....:p

    safri@chaie said...

    heeee~
    takot gler..
    rase bersalah tu ade gak..
    p, nak wat cne,
    blom mumayiz lagi..
    hehe..

    Post a Comment

    (c) Copyright 2010 chaie safri. Blogger template by Bloggermint