Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

eh? cantek nye!

  • Sunday, June 28, 2009
  • Labels: ,



  • monalisa..


    lawa sgtke ke beliau?


    kalo x pehal lak potret tu mahal sgt?


    hahak.. act, bukan itu masalahnye.. bukan itu yg nak digembargemburkan pada ari yg indah ini.. ahaha..


    pernah tak korg jejalan kat mall ke mane2 ke kan..


    ttbe jumpe kapel yg mmg xleh blah.. awek cun gler nye..meleleh usya.. balak?? cett.. haram.. muka yahudi mabok je.. keh3.. n ada gak sebaliknye ye...


    xde la bukan nak ngata sape2..siyes.. cume kadg2 mende merapu ni wat aku terpikir..


    mungkin selaen daripada paras rupa tu, ada faktor laen yg wat dorg saling menyukai?


    contoh?


    -duet?


    -perangai?


    -keturunan?


    -keserasian?


    -mulut manes? hah!


    -ilmu?


    yg tu r kot faktor yg aku agak2 je.. so, dgn faktor tu je mybe mata tu da jadi kabor2 sket.. yg xcantek pon nmpak cantek.. n of cos aku ckp ni sebab aku tgk dari faktor paras rupe.. sebab itu yg akan nmpak dlu kan? respek gak kat yahudi mabok tadi bukan pe maybe dye sorg yg baek hati.. yg beriman.. jejaka timur la kot.. tu sebab awek cun pon bole lekat.. MAYBE..

    diulang suara..

    MAYBE..

    p, kalo yg jenis pandai mengayat sampai xengat dunia tu da masok cite laen.. yg pompuan lak ati senang lak cair..puji je cantek da melayang.. keh3..

    ape pon, xbole dinafikan yg pandangan org tu jaoh berbeza.. sume org xpandang bende surupa.. org kata potret monalisa cantek.. aku tgk x pon.. bese2 je.. see? kan laen tu.. haha..

    pape pon, hak org untuk lihat tu xdapat nak diadili.. kan? itukaca mata org.. n aku gak bukan jenis nak mengadili sape2..

    ini cme sekilas pandangan yg sekilas n hipotesisnya..

    *****sekian*****


    2 komen sempoi!:

    ...sarah n... said...

    dan saya kata

    beauty lies in the eye of the beholder.

    safri@chaie said...

    sarah~ suda tentu saya setuju...

    Post a Comment

    (c) Copyright 2010 chaie safri. Blogger template by Bloggermint