Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

tanpa belok2..

  • Wednesday, November 4, 2009
  • Labels: , , ,
  • jujur....
    mengingatkan aku pe yg sorg member aku ckp ritu..
    kalo nak sesuatu perkara berjalan mudah n lancar..
    kita kna jujur..
    pe tu jujur?
    jujur=bercakap lurus tanpa belok2..

    even, dye ckp dari segi hubungan cinta..
    p, aku rase ia lebeh daripada tu..
    mulanya aku cm petah balik pe yg dye ckp..
    last2, aku t'diam.. sebab aku tau la pe yg dye ckp tu betul..

    kdg2, kita susah nak jujur..
    takut nk terima kenyataaan mungkin..
    o nak sedapkan cite..
    mgkin jugak..
    sape tau kan?
    p, tu la psal..
    dalam pale otak aku terfikir...
    -->kalo jujur, xsedap skg p, at last akan sedap.
    kalo xjujur, sedap skg p nnt xsedap.

    xphm??
    bace la dua tiga kali...
    bagi phm..
    bagi aku la.
    keberanian penting utk kita terima kenyataan yg sebenar.
    itu lah yg terjadi dan itu lah kita terima.
    even, kesannye mmg xbes.
    p, lame2 nnt everything will be much more fine.

    percaya lah.
    pcaye la o anda boleh cuba.
    aku percaya, dan aku maseh mencuba.






    9 komen sempoi!:

    syima~ said...

    baru jer layan lagu jujur radja petg td..
    hehe~

    safri@chaie said...

    errr...
    xpe2.. janji jujur..
    hahaha

    lyne said...

    sy phm..hehe^^

    safri@chaie said...

    pe yg ko phm???
    hehe..

    si laut mati said...

    betul tuh.....masalah umat skang bercinta tp x nak jujur. Selalu menipu....yg lagi satu hal, klu kita ngah main game x bls msj dia tp ckap tetido dia x marah klu cakap jujur yg kita maen game confirm kena marah. Penat la weh 24 hours nak layan ko.........

    safri@chaie said...

    hhahaha..
    tu mmg masalah umat skg tu..
    huahua..

    ~iceq~ said...

    yg ko kata xphm..

    weis..nk curik ayat nie ea..

    kalo jujur, xsedap skg p, at last akan sedap.
    kalo xjujur, sedap skg p nnt xsedap.

    cambesje said...

    sy tau lin anda curi ke mna~~ kui3

    safri@chaie said...

    lin~ haha.. tu ada hak cipta terpelihara tuh..

    cmbesje~ kalo da tau, lagi molek lah jika diberitahu kemana ayat curik tersebut pegi..

    Post a Comment

    (c) Copyright 2010 chaie safri. Blogger template by Bloggermint