Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

perempuan memang hebat... pengakuan daripada saya selaku seorang pencinta wanita.. suda panjang tajuknya.. tidak mengapalah.. jemput membaca.. miahaha

tahukah anda?
perempuan merupakan makhluk tuhan yang paling seksi??
erk..
bukan.. tu tajuk lagu mulan jamila..
perempuan merupakan makhluk tuhan yang hebat..
sebab ape?
.
.
.
.
sebab dorang boleh menghabiskan rm300-rm 1000 dalam sehari untuk membeli belah pakaian sahaja..
dan apa yang hebat lagi..
dengan nilai sebegitu diorang hanya beli 4 atau 5 helai pakaian sahaja..
hebat..
hebat..
hebat..
syabas inspektor sahab..
syabass..



p/s: aku penah belanjakan duet sebanyak rm150 dan bole beli sepasang kasot, 3helai baju, sehelai suar jeans.. dan beberapa keping suar dalam.. hahaha..complete da satu set ats sampai ke bawah..

15 komen sempoi!:

Fiffy Syafiqa Hazirah said...

ye ker? member2 llki aku lg dasat. aku teman dorg shopping, skali beli 1 kasut smpai rm400++. tshirt 1 je rm100++. ak baju xsmpai rm50 pn sehelai.. :p

gurly lyla said...

Salam..mm xsume prmpuan mcm 2la awk..yg 2 jnis yg kaya-raya of coz la dorg mmpu blnjekn duet dorg mcm 2..mst la nk yg branded2 je..but 4 me..as long bnde 2 murah n bkualiti...tu da ckup baek kn..=)

Cik Biol said...

isk3 lalala

wedeliaryo said...

layan je la~

maisyara Pot! Pot! said...

mai nk beli seluar pun dh takot2.. :P

nursarah said...

aku selalu shopping kat jalan tar je, murah, tapi bukan ke pakaian lelaki sebenarnya yg jauh lagi mahal..

perempuan ITU said...

Ahaks,hebat siot perempuan.Aku tabik sprring double special.agaga.Eh aku pun pernah macam ko gaks.hakhak.

elya~nadia said...

syg.. bju2 kowg.. ksot2 kowg lg dasat ok.. bju pmpuan bnyk jerk yg 10 hengget.. kasot 10 hengget pown de... laki mne de.... kasot plg murah maw dkat 70.. sbb tue kowg jrng shoppng... hehe..

Independent Queen said...

Nah, it's not about how they spend it and how much.. yg penting, kami berdikari, spend duit sendiri. Wanita zaman dulu tak berpeluang berbelanja memanjakan diri sendiri kerana bergantung dibawah ketiak lelaki. Zaman berubah, wanita earned the same or maybe more than what a single man has. It's simple, 40% savings, 20% insurance protection the rest... hulur dekat mak dan... beli kaaaasssuuttttttttttttttttt!!!!!
p/s: aku lah perempuan yg hebat itu.. hehe.

silencer@chaie said...

fifi~ haha.. dua tahun sekali kot..

lya~ terpulang lah kat individu tu nak belanjakan duet dye cmne kan.. duet dye.. bukan duet aku.. miahaha

cik biol~ lalala~~

wadeliarlo~ zass...

silencer@chaie said...

pot2~ jgn takut mai.. nnt xberseluar lak.. huahuahua

sarah~ baju laki2 kat jalan tar pon murah

perempuan itu~ ape yang ko penah cam aku??

elya~ tu r pasal kitorg shopping 2dekad sekali.. mahal dooh..

queen~ yeah.. kau memang hebat.. tengok nama je da tau hebat..

Cik Norfa said...

aku pernah ternganga je tgk member aku habiskan rm1000 sehari untk beli baju yang beberapa helai je.

hakikatnya dorg memang berduit, sbb tu dorg hebat..yg tkde duit ni...beryuskur je apa yg ada..Alhamdulillah.

.alie. said...

setahun sekali je buat gitu...

amirah said...

aku xcm2 pon...so xhebatkah?..huhu

FaTiN said...

ala chaie bukan semua makhluk tuhan paling seksi ni macam tu tau. contohnya aku. aku budak baik. hikhik

Post a Comment

(c) Copyright 2010 chaie safri. Blogger template by Bloggermint