Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

apa yang lelaki sering usya bila tengok pompuan seksi??

haa.. bes woh tajuk entry kali neh...
ske lak korang ek... cepat je bukak page aku neh..
kalo tak hagham.. miahaha..
oke2.. berbalik pada tajuk..
erm.. xpayah la..
aku tak minat la nak gtau korang mende2 cam gitu..
pervert semacam je..
haha.. oke2..
nak cite ni sebenarnye~


27/3/2010
8.45pm.
korang tau kan sal earth hour?
sejam je kita semua sepakat xpakai lektrik dari kol 8.30 sampai la 9.30 malam.
so, gelap gulita sekejap la hidup..
haha.. macam la tak bese..
aku sokong je.. sejam je kot.
tak ifek hidop pon. tapi mungkin bole bawak kebaikan kat bumi kan?
so, harap kita semua bole sokong la sama2.
mende baek kita sokong.
yang tak baek tak yah lak r nak sokong.
kat bawah neh ada siket keadaan kat kolej aku masa earth hour neh..
korang layan je la eh..


ni kat kafe.. pehh.. makan dalam gelap.. naseb bek takde kes tercekik tulang..

ni lah masanye nak ber'candle light' diner kan?

cantek lak tengok kafe kolej aku bila tyme gelap2 camni.. haha

so, sebagai sorang student yang ada kaitan ngn persekitaran neh.. aku mnyeru kepada semua pembaca... ececehh.. supaya dapat mengurangkan penggunaan tenaga elektrik dan memastikan penggunaannya hanya pada perkara yang perlu.. as a student cam aku ni ada beberapa keadaan yang boleh kita kurangkan penggunaan elektriknya.

1)sila shutdown laptop atau komputer masa tak digunakan
2)kuar bilik pastikan semua kipas dan lampu tidak bernyala
3)kurangkan masa bersama alat elektrik dan elektronik seperti berblogging dan fesbuking (erk!!)
4)banyakkan melakukan perkara yang tidak memerlukan elekrtik macam maen ting2, atau maen batu seremban.
5) sila tidur awal.
6)rajin- rajinlah beribadah
7)jauhi dadah

tu je yang sempat aku pikirkan... harap2 sume tu bole tolong bumi kita neh.. da tenat sangat kot.. okeh3.. tu je untuk entry kali neh..
chow!!!

0 komen sempoi!:

Post a Comment

(c) Copyright 2010 chaie safri. Blogger template by Bloggermint