Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

entry emo + marah.. aku sepak ko kang... aa.. aa.. takot ke?? meh sini la.. siku dahi tu kang~

  • Tuesday, March 23, 2010
  • aku xpuas hati betul lah..
    geram gle vavi da neh..
    naseb baek la ko bernaseb baek..
    kalo tak memang aku hentak je ngn laptop aku neh..

    erk..
    nape aku emo?
    padahal xde ape pon yang perlu diemokan..
    adakah ini sume gimik?

    haha..
    ya..
    sumenye gimik belaka..
    ekceli, nak kupas sket isu..
    entry emo..
    slalu tengok orang wat entry emo kan?
    marah sana, marah sini..
    dan kemarahan tu dilemparkan ke dalam blog dorang..
    dan kita lak baca..
    bagi komen bagai..

    dan aku punye pendapat..
    ada aku kesah??
    haha..
    xde la..
    ekceli. bagi aku la..
    oke je kalo mane2 blogger nak wat entry emo ke..
    hape ke...
    xkesah lah...
    mybe seseorang tu bole menyalurkan perasaan dye dalam bentuk blog..
    as long as dye tak salurkan kearah yang bukan-bukan..
    cam tebuk kepala ngan skru driver ke kan?
    kang tak pasal-pasal hilang sorang rakyat mesia yang berkualiti..
    hahak..

    so, bagi aku la..
    suke ati ape yang korang nak wat ngan blog korang..
    aku baca je..
    kalo aku suke aku baca sampai abes..
    kalo aku xsuke aku baca sekerat je..
    miahahaha...

    -------> jap.. ada korang kesah aku suke ke tak???

    0 komen sempoi!:

    Post a Comment

    (c) Copyright 2010 chaie safri. Blogger template by Bloggermint