Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

saya ada kawan nama ehsan. ini cerita pasal dia~

  • Monday, April 12, 2010
  • aku mula knal ko 8tahun dlu.. pehh.. masa tu kita baru masok form 1. baru masok asrama.. minggu orientasi aku knal ko. kita bergaduh sbab planet pluto.. masing2 nak tunjuk terer. aku da lupa sape menang. itu detik permulaan aku knal ko.. ko sungguh bangsat. tak mo kalah.

    rupenye kita sekelas. kelas 1damai. haha.. pehh tambah meluat la plak.. tapi aku rilek je.. ko pon sama.. cam takde masalah. pastu stat sesi persekolahan di asrama. kita sama2 belaja kat mrsm gerik untuk 3 tahun.. hari semakin berganti bhai, kita da jadi rapat..

    kita da jadi kawan rapat.. aku pon tak tau pesal ape ek.. ntah la r, makin hari ko makin agresif. sejak ko masok skinhead yang azam bawak tu kot.. haha.. aku xde join.. cume amek tau je.. lepak jugak sekali tapi tak seagresif korang..

    ni satu hal penting neh.. aku teringat lak camne ko bergaduh ngan pokli lepas kita balik prep.. kelas kna tahan sebab bising.. pastu ko lapa. bila da boleh balik ko terajang pintu.. yang ko g terajang pintu tu watpe?? da warden kita angin.. pastu aku sempat r tengok ko kna belasah ngan pokli.. pehh.. da mcam gengster jalanan da aku tengok.. da abes tu pokli cam cari ko lagi kat blok.. n ko kuar bilik.. aku ingat ko nak g gado.. rupenye ko nak g mintak maap.. okeh.. itu aku respek.. haha.. sori beb masa ni aku tengok dari tepi je.. tak nak aku carik pasal ngan warden.
    pastu masa gigi depan ko patah masa tengah gotong royong.. ko men luncur2 air depan koridor.. haha.. sejak kejadian tu hidup ko serabai sket.. miahaha.. membe yang laen pon da stat panggil ko 'patah'. aku? aku lupa.. aku panggil gak kot.. haha

    pastu, aku ingat peristiwa bersejarah yang mane ko gi tumbook paan sebab kantoi mencuri.. pehh.. kita kurung dye dalam bilik ramai2.. pastu letak dye tengah2.. haha.. pastu ko bagi ceramah jap..tak.. bukan sekejap, lama.. aku ingat lagi bhai.. kelaka gle.. then, ko tumbuk dye.
    pastu dye jatuh.. pastu dorang bawak paan g hospital. pehh.. masa tu ko da cam orang gle da aku tengok.. takot kna buang la tuh.. tapi yang bangangnye, doktor cakap paan sakit perot sebab gastrik.. haha.. wadefak!!

    pastu kes korang yang last2 tu memang aku xcampor sangat la. da nak pmr kot. hehe.. tu la pasal.. xdapat kita grad same2 kat mrsm gerik tuh. ko da transfer kat transkrian.. erk.. tapi jumpa balik waktu amek result.. gempak gak result ko kan..

    tetiba jumpa balik kat matriks dlu.. ko amek fondation engine. pehh.. memang da laen.. haha.. tapi semangat ko yang dlu tu maseh ada..ko da makin gemok. tapi, aku still rase kita cam membe rapat bhai.. haha.. riso lak.. ayat da cam gay da ni. haha.. jangan salah faham.. aku mahu menghargai persahabatan.

    ----> aku termimpi pasal membe lama dlu.. haha.. tetiba rindu lak kat mamat neh.. n aku cite la sket sal dye.. bagi aku ikatan persahabatan sebenar tu besar maknanya. dan aku hargainya~

    0 komen sempoi!:

    Post a Comment

    (c) Copyright 2010 chaie safri. Blogger template by Bloggermint