Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

dua iklan yang boleh mengubah hidup anda.

  • Tuesday, May 11, 2010
  • Labels: ,
  • assalamualaikum dan selamat sejahtera.
    dan
    selamat berhari selasa. ahaha.

    hari ni aku nak uar-uarkan kempen iklan yang bertapak kat blog neh..
    haha.. cam pelik kan? tak de la. terpikir lak yang bila orang klik kat iklan-iklan tu dan duet pon "kaching2" haha so nape tak tolong advertiser tu promote sekali kan iklan dorang. err.. paham ke? ayat suda berbelit macam ular.

    okeyh. tak kira la camne pemahaman korang. kali ni nak jemput korang sume ambil tahu sket mengenai ada beberapa iklan yang terpapar di web blog senyapsudeh ni.

    oke. yang pertama.
    PIZZA HUT FISH KING!


    sape tak kenal pizza hut kan? punye la terkenal sampai pizza mane2 pon orang panggil pizza hut. teratak makanan itali yang berjaya mengubah selera timur yang penuh dengan ulam-ulaman dan sambal belacan kesatu tahap yang lain. wah!! haha.. okeyh.. dalam iklan dorang ada buat kontest. macam senang je kontes tu tapi adiah yang dorang tawarkan up to RM10000. dan jika korang menang insyaAllah korang akan dapat RM2000 just buat mende yang mudah je. haha.. amacam? tertarik? klik la iklan tersebut untuk maklumat lebih lanjut.









    yang kedua.
    DIGI Weeave.
    ni satu inovasi baru sistem telekomunikasi dari DIGI untuk memudahkan kita dalam social networking. pe tu social networking? ala, yang my space, fecebook, twitter dan pelbagai lagi tu la dikatakan social networking. tak tau la sangat nak ulas lebih-lebih sebab mende baru kan. erm.. tapi yang penting ada kontes jugak dan hadiah dye sangat lumayan woh. haha.. gle lumayan ah.. korang bayangkan jika korang menang korang bole dapat grand prize laptop apple sebijik. adoihh.. sape tak nak.. tu grand prize ada lagi adiah laen cam xbox dan blackberry pojaan ramai tuh. haha. ada 4 step untuk menang, REGISTER, SHARE, EARN AND LEAD. mudah woh nak menang. camne? ada beran?

    haha... sempoi tak iklan2 kat blog senyapsudeh kali ni? haha.. jangan la gelak. tau la kat blog korang pon ada gak. tapi kalo takde, dan korang berminat. klik aje iklan2 yang terpapar tuh.. haha.. korang menang, den kaching2!

    1 komen sempoi!:

    Ery Farieha said...

    haha bahagia ko
    tahniah2 =D

    Post a Comment

    (c) Copyright 2010 chaie safri. Blogger template by Bloggermint