Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

dua sengget, dua sengget~~~


 kali ni nak tunjuk sket pic-pic yang sempat diamek semasa pegi bazar ramadhan kali ni..
selalu pegi tak teringat lak nak amek gambar.
so, bila da teringat neh.. jom ah layan same2...
bazar kampong baru, kuala lumpur.

 

 


fes sekali, kalo da nama kuala lumpur tu.. pape hal pon kena la join jam neh.. naseb bek naek moto.. bole celah-celah...

 takde motif gamba ni.. saje je amek.

sebelum rasa suasana bazar kena rase suasana jem dulu.

da sampai da.. usha-usha dulu laok paok yang ada.. macam-macam ada...
 bazar ramadhan juga bole dijadikan tempat berkaseh sayang. o tambah dosa?

amende tu?

bizi gile makcik neh...  tak sempat nak posing tu..

snap atas moto... klik..

kebush2... ni bukan golek.. sebab dia tak bergolek.. mungkin ayam terlentang.

ayam terlentang yang sedappp... kot...

ramai gila orang. bukan ramai orang gila

masa ni jugak pendatang asing dengan izin ni dapat tengok suasana ramadhan kat negara kita..

masjid kg baru.. berdekatan dengan bazar.. dapat bubur lambok percuma masjid ni buat. heh

okeh... on da way balik..

pandu dengan cermat ye.. ingatlah orang yang tersayang.. mmmuuaahh..

lupa lak.. kat kolej pon ada jugak bazar.. hehe..  kiren dan roti sinbadnye,


so, puas tak??? 
haha... random snap je..
kongsi kenangan bersama.

5 komen sempoi!:

idAti mALek said...

aik....1 je ke weih gambar kat bazar k1...hehehe..~

mztnhsn said...

sempat lagi snap atas motor.
kau guna setting manual ke ?

Miss ... said...

cun minah salleh tu hehe

misyamissyou said...

pic ketiga kat bazar tu bukan perut ke?

Cik Jari said...

wah..cantikla gambar pertama & kedua...


ayam terlentang tuh mesti mahal kan???

Post a Comment

(c) Copyright 2010 chaie safri. Blogger template by Bloggermint