Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

beautiful life begin on this moment?????????????

  • Thursday, March 5, 2009
  • Labels:
  • asal title tu yg aku ltak ek???

    sbab sering kali hati ini terfikir ape yg sbnrnye yg diperlukan dlm idop ni..
    -kemewahan??
    -kejayaan?
    -4 flat dlm exm???
    -kekaseh yg lawa@perfect??
    -kekuasaan
    -kekuatan??

    tu yang watkan aku terpkiaQ dlm2... ckup cantik ke idop aku skg...
    well,kdg2... ape yg kite lalui tu la yg mencorakkan hidup ni.. p, kna pandai tentukan samaade corak tu lawa @lawak@huduh!!!
    so, aku harap segala pe yang aku dapat dari blog ni dapat men'cantik'kan idop neh...

    0 komen sempoi!:

    Post a Comment

    (c) Copyright 2010 chaie safri. Blogger template by Bloggermint