Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

tersesehkah aku...

  • Wednesday, March 18, 2009
  • Labels:
  • aiseh.. tajuknye je da menggambarkan satu perasaan dukacita yg urm..walaupon xde la dalam sangat p ckup membuat ati ni pilu seketika..hu...

    teringat plak member2 spermaenan dlu kat emaresem tepeng.. skang ni rase terseseh pon ade....MySpace bukan disishkan p aku sendirik menyisehkan diri ni.. huahua.. ye r, bukan pe kdg2 bile tgh layan fs je, masok kt profile mmber, sume da ade kat luar negara..lalu ati ni berkata, buat pe study jaoh2???malaysia kan byk unibesiti yg bertaraf dunia..MySpace(act, sbnrnye jeles tahap gaban tu)

    member plak dlu2 same2 maenMySpace, gelak,makan same2, makan pon, kdg2 tdo pon same2... hahha.. n skg jarak yg memisahkan kita berjuta batu jaohnye(xbole blah dye nye metafora).. itu la hidup... kita bole berkumpol di satu tempat yg same p, ble pergi, ke tmpt yg jauh berbeza..

    salah aku gak sape suh tak study btol2 dlu... MySpacepenyesalan terasa n ati terdetik rasa utk menyisihkn dri sendiri drpd mereka sume.. ye la, sape la aku... isk3.. p, bukan mksd aku nak menyisihkan diri, cma adalah sket perasaan rendah diri n malu tu..

    p, jaoh kat sudut 128 darjah kekiri ulu ati aku tau yg korg member2 takkan lupekan persahabatan kita dlu...MySpacehehe.. hidup ni kan ada visi tersendiri..biarpon katne tapak kaki melekat, kita tetap pandg matahari yg sama,langit yg sama n paling penting kita mengadap pada satu kiblat yg samaMySpace...

    4 komen sempoi!:

    wanie said...

    hehe..not bad what study kat malaysia..
    nway, u still can fly 4 ur master n phd..
    or just fly 4 holiday..
    nway, kwn tetap kwn..

    chaie safri said...

    sebab tu la aku berkeras nk study kat mesia..

    hakhak..

    elya~nadia said...

    aiisyhhh..

    sabo2.. dugaan sume tue..

    doakn ak dpt gi india yerk..

    chaie safri said...

    amin..............

    jgn elya jdi india da r

    Post a Comment

    (c) Copyright 2010 chaie safri. Blogger template by Bloggermint