Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

best! bace la..

  • Wednesday, July 8, 2009
  • Labels: , ,
  • ni story masa cuti ritu.. nak kuar umah tgk matahari cantek gler bersinar bersama sinar ultraungu beliau..so, baek stay kat umah aje.. dalam umah plak xtau la plak nak watpe.. masuk bilik akak jap, ingat nak amek laptop beliau.. bole melayari laman sesawang mane2 kan.. ttbe, mata ni leh tertumpu kat sebuah buku atas meja beliau.. usya title dlu.. 'aku terima nikahnya'.. owh.. buku pasal org baru bernikah la kot..maklumla beliau baru je mendirikan rimahtangga beliau.. tak berapa la plak nak menarek minat aku yg sedia asal malas membaca neyh.. p, aku gagahkan gak r selak2 muka2 depan buku tu.. bace2 sket intro dye.. hurm.. bace2 sket2 ag..bace2 ag.. lorh, nak abes chapter 1. urm.. tertarik la plak.. aku pon, kuar r g cari port membaca yg besh2 sket.. melepet r atas sofa tu.. bace buku tu.. akhirnya, abes gak buku tu aku bace..
    karangan abu saif..

    wow, menarik sungguh kah buku tu?.. sedangkan novel meniti kaca mahupon anak din biola xpenah abes bace even cikgu bm tiap2 ari nak soal.. tu yg menjadi question mark dalam pale otak korg kan?? ahaha..

    act, agak menarik la.. even, tajuk cm ditujukan kepada pasangan2 yg baruu berumah tangga berlantaikan simen berbumbungkan atap, p, isinya seswai untuk setiap genre manusia.. siyes beb..potong jarii punye la..

    ulasan si pengarang tersebut agak banyak menyentuh sensitiviti manusia yg ngengada nak sensitif xtentu pasal.. keh3.. tu r pasal agaknya buku ni agak laris dipasaran.. sold out tu..

    oke2..aku bagi sket isi yg agak menarik minat aku ek.. lebeh kurg cmni la.. memikirkan nikmat sebagai pemberi tu mengelakkan kita daripada asyik meembicarakan tentang hak2 yg tiada berkesudahan.

    taktau la sgt nak review lebey2. baek korg beli n bace.. siyesly best n penuh manfaat..

    sonok2 gak,
    kuar2 gak,
    skor2 gak,
    gelak2 gak..

    p,hati jgn kosong beb...

    ****sekian****




    5 komen sempoi!:

    Judiene said...

    aku mmg jarang gle bce novel
    huhuhu
    mls coz lmbt abes
    bape hari ko amek mse nk perabih bce novel tuh??

    safri@chaie said...

    dua ari je..
    bukan novel la sgt..
    macam buku motivasi..
    try r bace..
    siyes bes

    nasevh said...

    memikirkan nikmat sebagai pemberi tu mengelakkan kita daripada asyik meembicarakan tentang hak2 yg tiada berkesudahan.

    sedap syall ayat neh..

    cambesje said...

    aku dah bce, time da la selit2kan nasihat tok dak2 skrg.. yg sepatutnya kita mencari jodoh kita~~

    baru selesai tgk syurga cinta ni..

    dapat sket info

    jodoh da 3 jenis
    1. dari syaitan: yg pegang tgn, wat maksiat tu suma jodoh syaitan yg wat..
    2.jodoh dr jin: mcm guna ubt guna2 utk dptkan someone
    3. jodoh dr Allah: dari mata turun ke hati.. dan terus memilih utk kekal sehingga ke akhir hayat~~

    safri@chaie said...

    nas~ haha.. sedap.. nyum2~

    cmbesje~ belom tonton lagi filem tu.. hehe

    Post a Comment

    (c) Copyright 2010 chaie safri. Blogger template by Bloggermint