Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

....lab's story.....

  • Wednesday, July 15, 2009
  • Labels: ,
  • ni arini punye cite.. arini xde class.. yg ade cume lab je.. kol 8 aabes lak kol 11pg.. katanye kitorg akan tgk sista n tropozoit.. bende2 protozoa yg terlibat untuk infect kan human health..

    oo.. menarik benar bunyiknye.. ahaha.. tetapi air yg disangka tenang jgn disangka tiada buaya..kalo berumah ditepi pantai jgn takot dilambung ombak, bagaikan aur dengan tebing... ahaha...

    kitorg diberi sampel.. sampel ape? ya, sampel feses.. x terkejut sebab senior mmg da gtau awal2.. aiyooo.. pagi2 da bermain ngn feses.. xpe la.. kata nak belaja kan?

    tgk aimi rileks je bermaen2 ngn feses tu menyebabkan aku rase xde pape yg perlu ditakutkan.. sape takot?? xde2, tak takot... ahaha.. (gelabah semacam je).. aku partner ngn umi so, xkan la nak dibiarkan umi yg bermaen n bergelumang ngn feses tu kan? so, dgn kegentlemanan ini la aku tahan je ngn gelagat feses tersebot..

    mula2, susah gak nak layan feses tu, p alah bisa tegal bese kan? kitorg menjadi semakin mesra.. kah3..

    setel sume, dr.hidayatol wat announcement, kali ni kalo tak nmpak pape pon xpe ye.. sebab korg baru first time.. lpas ni lab2 yg akan datang mmg korg akan maen ngn feses lagi sampai kenal ape yg ada dalam tu..

    hehhe~ tengok sume org tersenyum lebar je..






    ni la feses yg maseh segar...


    yg telah distainingkan...

    sedia untuk di lihat~

    oopss.. lupe nak gtau.. feses tu dalam bahase mudahnya ialah tahi..
    kitorg kna kaji dua jenis sampel feses--- monyet n org asli..

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------
    abes lab teros pecot ke kolej sebab lapa la plak..

    abes makan je, aku tnye kiren.. weyh.. xterpikir lak pasal feses ek masa makan tadi.. kiren mengangguk..kiren tnye, ko basoh tgn pakai sabon x td? aku jawab, mesti la pakai, siap sabon antiseptik lagi.. ko?


    YAKIN AJE LA...

    lalalala~~

    ***huh??***

    9 komen sempoi!:

    white rose said...

    sayang r chaiee....
    nseb bek ade ko...hoho
    xpe2, len kali ak try lak wat bnde ni

    safri@chaie said...

    ahaha.. xde masalah la.. keh3

    wanie said...

    hehe...interesting...
    nway, ap kaitan monyet n org asli 2??

    safri@chaie said...

    wanie~ tgk x cite zati dan si mawas?? cmtu r kot kaitannye.. ahaha

    ...sarah n... said...

    aku suka dengan aksi kiren.

    *yakin jelah*

    kenapa perlu ragu ragu dengan tindakan sendiri..??? walau pun tak basuh tangan pun, alang alang dah makan,teruskan jelah makan! takkan nak muntah pulak..

    nasevh said...

    hahaha..
    pasal natang neh pon jd kes..
    ak x smpt la plak nk men ngan natang tu..
    ktowg lebey kpd diskusi bgaimne taik tu
    leh di curik dri tuan nye..
    kes ragut ke..hihi~

    arieos said...

    feses tu diambil gunu teknik swap lah...
    atau pun bagi botol urine ke dan yang sewaktunya calit gunu kayu ais crim...hahaha

    camtulah tinja tu diambil. kat monyet kutip jer...

    arieos said...

    hahaha...lupa lak
    tompang lalu...
    :P

    safri@chaie said...

    oke kanak2 sume...
    suda faham??..

    bangun~
    terima kaseh cikgu!!
    haha

    Post a Comment

    (c) Copyright 2010 chaie safri. Blogger template by Bloggermint