Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

woi blogger! korang da ckop blogger ke nak jadi blogger..

  • Friday, January 22, 2010
  • Labels: , ,


  • Ape betul ke korang ni blogger? Suke-suke je panggil diri tu blogger ek.. tepok dahi tu kang aaa… ingat da cukop bagus sangat ke?? Huh…

    Amacam? Cuak x?? wakakaka… gurao2 aje lah.. lek2.. tarik napas dlu… hembus pelan2.. fuh…

    Okeh2.. bukan pe.. skang kan hangat isu status blogger ni kan? Kan? Eh, bukan ke? .. kan jugakkan lah… so, ari ni aku nak gtau apa kriteria sebenar seorang blogger.. korg nak setuju ke tak itu korg nye pasal lah.. aku tulis je…miahahha

    1)korang mestilah mempunyai akaun blog sendiri. Xkire lah akaun blogspot ke, wordpress etc… kalo akaun tu abah korang punye da sah2 lah abah korang la blogger tuh kan? Kan?

    2)korang mestilah tau membaca dan mengeja dengan baik.. itu factor yg penting tuh.. kalo xde ni mau xsiap2 entry korg..

    3)korang mesti lah mempunyai access ke internet. Xkire la kat umah ke, opis ke, mahupon kat cyber café dekat taman korang tuh.. kalo xde access internet cmne nak post blog kan?

    mane lak kedai broadband neh??tadi ade je..

    4)korang mestilah seorang orang.. haa?? Cmne tu? Ye lah.. org je la yang bole tekan2 keypad ni computer kan? Kalo korang seorang penguin, memang korg bukan blogger.. sori encik penguin, anda memang xlayak jadi blogger..

    aku seorang blogger..ko pe tau.. ingat penguin xpower ke?

    5) anda mesti baca blog aku tiap2 ari.. miahaha.. barulah trafik aku bole tinggi… *bole ek cmni?*

    Tu je lah.. da paham da? bagus.. huahua..kalo xpuas hati bole la disimpan didalam peti.. wakaka..

    p/s : gurauan dan garauan semata2..

    5 komen sempoi!:

    perempuan ITU said...

    wohoho.Tajuk gempaks

    kiri kanan

    Faarihin said...

    singgah sini tuan umah.. pergh.. tajuk macam nak gado aje kan.. hahaha...

    Aus said...

    ahaha..poyo la chaie..
    keke..wat suspen aku je..
    haha..

    Nazz said...

    Ok ok.. aku bagi trafik satu.. ha ha

    zuwairiaiman said...

    aku rase macam tak cukup blogger lagi la.. sob3... hehehehe... tp orite gak entry kamu ni.. kasi up batteri power

    Post a Comment

    (c) Copyright 2010 chaie safri. Blogger template by Bloggermint