Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

korang rase tak ape yg aku rase?????

korang rase tak ape yang aku rase?
mesti korang rase...
mesti punye..
rase tak skang ni kat mane2 pon panas gler..
pehh..
btol woh..
dok dalam umah pon rase bahang lagi..
.
.
.
.
oleh itu, kat cni ada beberapa cara nak bagi sejuk sket badan bila cuaca panas membahang..ditepi pantai yg indah~~ ku berlari seorang diri~ suasana.. sepi~~
.

.
.
.
berendam cmni pon bes kan.. tapi mangga tu kalah mangga moto aku tuh..

8 komen sempoi!:

Cik Biol said...

wakaka kt tepi pantai lg la panas hehe

Alynn Notnot said...

gmbar takley blah :))

mie said...

siap ada pad lock!!!
kunci ada disediakan..
hahhaaaaa

silencer@chaie said...

cik biol~ tepi pantai pon panas ke?? buat umah dalam laot la... haha

alynn~ haha

mie~ kat pondok tepi pantai tu memang ada servis pinjam pad lock..

bella said...

ko ke yg ngh berendam 2?huahua

Aus said...

bile mase kau lari pakai topeng tu chaie..
hahahaha.

maisyara Pot! Pot! said...

muka mu monyet? hahaha. encem ape? :P

* tmpt ku dh kurang pns.. suka!!! :D

eiy_Da said...

yup..skang sangtlah panas..sampai aku demm saket tekak..huhu..tp tadik da hujan pon kt tempat aku..syukran2..ehhe..

Post a Comment

(c) Copyright 2010 chaie safri. Blogger template by Bloggermint