Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

jadilah yang terbaek.. jauh dari aku.

  • Sunday, March 14, 2010
  • ada sekali tuh..
    aku belek2 buku aida..
    buku2 lama dye..
    saje belek2...
    tengok apa yang dia buat dlu masa darjah enam..
    selak2.. mak aii.. banyaknye pangkah..
    patut lah xdapat upsr 5a..
    miahaha..
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    then..
    terselak kat satu muka surat neh..
    aku tergamam sekejap..
    termenung aku sekejap..
    fuhh...
    aku hembuskan nafas pelan2..
    tibe2 datang perasaan yang sangat laen..
    aku baca balik..
    takut2 lah tersalah baca..
    .
    .
    .
    .
    .
    ni apa yang aida tulis..
    -----> idola saya= Dr. sheikh muzafar shukor dan mohamad safri abdul rahman..
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    hati terdetik untuk berkata..
    abang tak nak adik2 abang jadi macam abang..
    jadi la lebih baik dari abang..
    (perasaan sayu)
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    tapi
    abang janji abang akan jadi yang terbaek untuk korang..
    tu janji abang!


    8 komen sempoi!:

    farah najwa said...

    wah! penagkuan jujur seorg abg! i like this!

    luZ a.k.a peRmataPuTiH said...

    bgus la 'abg' ne...
    cya lah...

    Aus MeLankoLik said...

    bgs abg chaie..
    im like..
    hahaha..

    ala ,pasal yg lambangtu
    kau taip je kat google
    taip favicon
    kang die kuar..

    tkah. said...

    mohd safri abdul rahman tu sapa?
    heh

    silencer@chaie said...

    najwa~ dislike this.. :(

    luz~ 'abg'?? erk.. len macam je ko panggil camtuh.. miahaha

    aus~ owh.. tenkiu aus..

    tkah~ erk.. itu aku lah.. miahaha

    eiy_Da said...

    wah..aku xder abg..ko jd abg aku lah nak?..wakakak ;p

    silencer@chaie said...

    ida~ aku muda ag.. miahaha..

    farah najwa said...

    y dislike plak? ko sdr yg ko abg pun dah ckp baik utk seorg adik. kesian aku xde abg. huh. kakak pun xde. adik ramai. hehe.

    Post a Comment

    (c) Copyright 2010 chaie safri. Blogger template by Bloggermint