Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

merungkai sebuah persoalan..

  • Tuesday, March 2, 2010
  • salam kepada semua pembaca..
    fes of all..
    nak mintak maaf kat sume pembaca kalo2 ada terasa hati ngn post sebelum ni..
    hehe.
    mungkin rata2 xpuas ati..
    ye lah.. itu kan sensitiviti individu..
    .
    .
    .
    .
    so,
    kat cni aku xnak bercakap tentang itu..
    cume nak rungkaikan persoalan aje.
    well..
    kalo tgk entry sebelum tu..
    memang xde ape isi pon..
    cume ada tajuk je kan..
    dan ramai yang melatah..
    baguslah.. melatah tu tandanya kita sensitif.
    tapi, sensitf terhadap ape ek?
    sensitif terhadap diri sendri o ugama ek..
    kalo snsitf terhadap ugama tu lebih baek.
    aku pon bukan seorg yg alim dan berilmu sangat pasal hal neh..
    tu sebab aku xberhak nak bincangkan hukum dan aku pon xmenghukum individu2 tertentu..
    tu sebab aku hanya persoalkan tajuk tuh..
    cume..
    yang aku nmpak..
    seperti mana ustaz penah cakap dlu..
    umat akhir zaman ni akan ramai yang bercakap sedangkan mereka bukanlah orang yg berilmu dalam bidang itu..
    ada yang siap buat entry lagi untuk membincangkan hal ni.
    xpe lah.. mungkin dye xcakap bende yang salah kot.
    tapi, asalnye, yang salah tetap salah.
    lebih baik jangan bercakap tentang sesuatu yang kita jahil tentangnya..
    mungkin ramai yang menyokong..
    tapi
    kita yang membiarkan orang yang menyokong untuk perkara yang salah..
    no point kat situ..
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    ekceli
    xnak pon buat entry cmni..
    banyak orang akan lebih terasa..
    terutama yg komen2 blog aku kan?
    cume..
    satu je..
    peringatan buat kita sume..
    apabila kita berbalah mengenai sesuatu..
    dan kita pon xpandai pasal bab tu..
    lebih baek kita diam..
    dan musahabah diri.
    .
    .
    tanyalah sape2 yg arif sebelum tulis sesuatu..
    baru r hidup bole gemilang, cmerlang dan terbilang*
    ahaks..


    p/s: sori untuk yang komen2 entry2 aku yg lepas.. ekceli, post ni bukan ditujukan untuk korang.. sekian.. wasalam.


    2 komen sempoi!:

    Alynn Notnot said...

    tak apa, smoga dgn persoalan tu, diorg boleh fikir sndr, dan insyaAllah la diorg xkn tipu diri sndr. amiin~

    Frodo Baggins said...

    entry mana satu boh?
    hahahhaha ~~~
    kita boleh beza pendapat


    >>___<<

    Post a Comment

    (c) Copyright 2010 chaie safri. Blogger template by Bloggermint