Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

yeehaaa.. gatsby ngan nuffnang bergabung.. meletup..

  • Thursday, March 11, 2010
  • Wooohhhoiii rakyat jelata.. pehh.. menjerit neh.. korang suda bersedia untuk mengalami satu lagi evolusi dalam dunia maya kita?? miahaha.. pekebenda la aku merepek neh.. hahak.. oke2.. kat cni ada satu berita terbaek untuk korang dan aku harap sume reader blog senyapsudeh ni datang yoh.. okeh2.. lets cekidaud pekemendenye neh…

    Gatsby Deodorant bakal melangsungkan ‘Street Fair’ besar-besaran pada 17 April 2010, bertempat di ruang legar Berjaya Timesquare KL di mana kesemua peserta Projek 400 akan menghadiri ‘Street Fair’ ini bersama. Terdapat pelbagai gerai mainan yang akan didirikan semasa ‘Street Fair’. Ada yang seringkas membaling getah hinggalah ke aksi-aksi yang melucukan dan menggeli hati seperti bergusti sumo dalam beg udara oleh para peserta. Peserta permainan ini akan memenangi mata dan anda boleh menebus mata ganjaran yang terkumpul dengan barangan menarik dari Gatsby!!

    Selain itu, semua peserta yang terlibat dan mengambil bahagian dalam permainan layak untuk menyertai cabutan bertuah. Antara hadiah-hadiah yang bakal dimenangi melalui cabutan bertuah adalah barangan elekteronik, komputer,telefon bimbit dan baucar tunai berjumlah lebih dari RM 15,000!

    Camne? Tertarik? Menarik? Yeah.. korang memang debab deboomm.. kalo tertarik ni ha dye detail2 sket mengenai pesta neh..

    Bila? Berlangsung pada 17 April 2010,

    Pukol bape? bermula pada jam 10 pagi hingga 5 petang di

    Kat mane weh? ruang legar, Ground Floor Berjaya Timesquare, Kuala Lumpur


    Okeh.. oh ye.. camne ek korang nak g Berjaya times square?? Ada beberapa cara.. fes, korang naek je monorail ke stesen imbi. Memang akan sampai ke Berjaya times square punye la.. seken, korang naek bas.. rapid kl.. erm.. aku jarang jugak naek bas.. tapi kalo naek bas, tnye2 la driver2 tu dlu.. nnt takot kelaot pulak.. wakaka.. then, tak nak naek bas, korang leh naek teksi.. ni senang, korang jus cakap kat driver, bang, ate anto teman ke times square bole ke idak? Bole ke idak? Bole ke idak? Haa.. tapi jangan le naek teksi dari peghak.. memang mahal le tambangnye yop.. lagi2.. kalo korang naek moto lak.. sila pegi la ke jalan imbi.. kalo xbese bole la tanye kan encik gugel map.. hehe.. kalo naek kapal terbang lak sila jangan mendarat di times square.. xde parking wo.. miahaha…

    So, korang sume dijemput hadir.. sebagai blogger o sebagai sape2 saje.. jom kasi gegar sket times square tu.. gegar times square ye.. jangan gegar kat sini.. kat sini korang kna senyap je.. miahaha..

    kalo korang tak percaya.. korang bole klik sini

    Gatsby Deodorant Street Fair merupakan program komuniti Nuffnang yang terbesar di Malaysia di mana kami menjangkakan lebih daripada 500 orang penulis blog bakal berkumpul dan berada disana.

    Untuk sebarang partanyaan, sila kemukakan ke laman helpdesk kami di www.nuffnang.com.my/help dan pegawai kami akan melayani dan membalas segala pertanyaan anda dalam tempoh 24 jam (kecuali pada hari minggu dan cuti umum).

    1 komen sempoi!:

    Aus MeLankoLik said...

    siot , aku x dapat..hahahak

    Post a Comment

    (c) Copyright 2010 chaie safri. Blogger template by Bloggermint