Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

aku mahukan kamu, susahkah kamu memahaminya?

aku mau dye..
setiap kali aku lihat ada orang memegangnye
meramasnye.. aku rase cemburu.
aku geram. aku juga ada hati untuknya.


jika orang laen bole membawanya keluar,
kenapa tidak aku.
harga dirinya yang agak mahal membuatkan aku
seakan perlu menunggu sehingga masa yang sesuai.

sabarlah..
aku akan dapat memilikimu
suatu hari nanti..

disaat itu,
akan ku pegangmu,
meramasmu, ku singkap keseluruh tubuhmu..
hahaha...(gelak syaiton)

.
.
.
.
.
.
.

4 komen sempoi!:

N_myza89 said...

ak pun mahu... tapi syg x mampu

Amira said...

sme~~

MrNamie said...

kita senasib..keke

SD said...

aku pun mahu tapi insyaallah dalam ujung bulan 7 aku akan ramas satu.......tengok je la nanti.....

Post a Comment

(c) Copyright 2010 chaie safri. Blogger template by Bloggermint