Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

back to school hooyeah!!!









setelah hampir dua bulan da bercuti.
duduk kat umah bersenang lenang dah tu pulak tak bekerja.
bermalas-malasan macam dugong..
ya.. masa dua bulan ni memang aku bazirkan sepenuhnya.. haha


so, skang ni da nak masok taun 3 da..
suda dua taun aku menetap di ukm ni..
maka rutin dua tahun yang lepas akan bermula isnin ini.

bangun awal.
dengar lecture.
terlibat ngan program kolej
aktiviti kokurikulum
ujian-ujian dan beraneka exam
dan azam2 yang tak pernah tercapai
ape-ape pon.
selamat datang ke sem yang baru.












haha.. nangis2!!

6 komen sempoi!:

farah najwa said...

huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..ngs3.

chaie safri said...

haha

misyamissyou said...

hahaa..ngs plak dia..hehee

chaie safri said...

hahaha...

linda musee said...

aha, same la start taun 3 daaa. dh hampir seminggu pon. dah siap nanges2 dulu dah. hehe selamat kembali ke kampus. ;)

chaie safri said...

selamat kembali ke kampus gak ye linda..

Post a Comment

(c) Copyright 2010 chaie safri. Blogger template by Bloggermint