Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

anda suda besar. anda mampu memikirnya.

  • Tuesday, August 31, 2010
  • Labels: , ,
  • ada pic bes ni nak share ngan korang..
    jumpe kat fesbuk..
    so, andai kata anda islam.
    anda suda besar.
    anda mampu memikirnya.
    dan anda mampu mengubahnya.
    hikhik.

    3 komen sempoi!:

    Miss ... said...

    kalo undi parti pembangkang kompom ke semua ni bole berubah? @ janji manismu saje hehe

    chaie safri said...

    haha.. nak kompem tu xtau le teman. tapi, kalo nak harapkan yang lame, tgk je la ape yg ada depan mata.

    Syakir Rahman said...

    org melayu takut nk berubah...bkan dlm politik je, tp pemikiran, sikap, idea, sosial, EKONOMI dan mcm2 lg.....takut keselesaan yg kita rasai skg hilang dn berubah menjadi ssah...pdahal kite x sdar skg ni kte dh mmg susah..kita masih ketinggalan dr segi ekonomi agama n sosial...walaupn negara maju tp pemikiran still mundur..kalo kt barat dah mcm2 era diorg lalui sbb diorg x penah berpuas ati ngan apa yg diorg ade, kt timur plak contohnya jpon, china n korea sdg mlalui evolusi yg plg cpat sbb diorg proaktif.. kt timur tgah mula berlumba2 membina bgunan tgi sbb ekonomi diorg kukuh..tp kite sbnarnye x boley pergi jauh..kite hnye mju sbb org laen...mmg org mlayu x bole berdiri tnpa bntuan oleh org laen...

    Post a Comment

    (c) Copyright 2010 chaie safri. Blogger template by Bloggermint