Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

murah dan meriah!

  • Saturday, January 16, 2010
  • Labels: ,
  • Korang student?? Kolej kat kl? Mak bapak anda bukan seorang menteri? Mahukan makanan untuk mengalas perut untuk terus hidup? Tetapi melantak xhengat dunia? Ske komplen makanan kat cafĂ© korg mahal gler? Atau kat kafe anda ada kewujudan penjaga kaunter slalu meletakkan harga yg tinggi dengan alas an “adek amek ayam besar neh… so, harga pon besar sket” Sedangkan kalo korg amek ayam kecik harga tidak turut mengecik? Atau adakah anda seorg lelaki dan wanita bujang yg sememangnye kalo masak memang utk dibuang? Kalo sume jawapannya adalah ya.. sila bunuh diri tengok gambar bwah neh..

    Heheh.. ni nasi bungkus yg aku bli kat kampong baru.. ape yg bestnye?? Yg bestnye, ayam dye goreng tu sangat lah besar.. sebesar penumbuk seorang jejaka macho. Xke besa tuh.. harganye plak? Cume RM3.00. kalo amek nasi ngn ayam je la kan? Itu kalo aku lah.. student kan.. xkan nak makan cm laok kat umah tiap2 ari.. sakit woh.. tambah sket ngn sayur dalam RM3.50 je.. oke la tu kan.. ckop nutrien da tuh.. nasi pon byk dye bagi.. sengah2 kedai tu bagi nasik cm nak bagi dak kecik makan je. Dye xtau ke kat mesia ni purata pinggan per kapita adalah 3pinggan sorang.. wahaha..

    Ops..lupe nak gtau nama gerai tuh.. namanya MURAH MERIAH.. memang murah n meriah la org nak bli kat situ.. xde lak gambor kedai tuh..xsempat nak amek.. geram tengok laok je. kalo ada bole la promote sket.. mane tau dapat komisen ke.. keh3.. okeh2.. sebelum ayor liyor aku menitis kat keyboard neh.. baek aku g mentekedarah dlu di murah meriah.. yeah!

    8 komen sempoi!:

    Judiene said...

    fuhhh ayam tuh
    mencabar keimanan aku btol
    dah la aku tak bekfes ag neh
    seb bek kampong baru jauh dari soromban neh
    kalo tak skrg gak aku pgi
    hahahaha

    muin said...

    weh kat mane tempat tu, aku nk pi skali try

    shazika said...

    aku nak pi jgk :)

    safri@chaie said...

    judiene~ kat soromban poie pokan makan nasi minang lo eajang.. hahaha

    muin~ ko ajak ayap.. dye tau nye..siyes ayam besar peha ko woh.. hakhak..

    shaz~ pegi jgn xpergi.. tapi bukak sampai tgh hari je..

    jimah said...

    ayam goreng!!!!! (tros msg member ajak makan kat kampung baru walopon jaoh dri penang neyh..)

    AreDa said...

    nnt aku pg....murah meriah ek??heee

    AreDa said...

    nnt aku pg....murah meriah ek??heee

    safri@chaie said...

    aah.. murah meriah.. ingat nama tu.. murah... meriah... muahahaha

    Post a Comment

    (c) Copyright 2010 chaie safri. Blogger template by Bloggermint