Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

ini entry kosong.. baek jangan baca.. g baca blog orang laen.. tapi entry pas neh korang datang balik baca blog aku ye.. hoa yaeh!!

  • Sunday, February 28, 2010

  • aku ada suka kat minah ni..
    da lama..
    aku kawan ngn dye..
    mula2 kitorang suke gado2..
    lama2 rase suka tu da ada..
    aisehmen..
    tu yang lemah tuh..
    sebab pe?
    kadang2 tu perasaan tu bole berubah..
    aku xbole tahan..
    dye istimewa..
    terbaek..
    ingat nak tekel..
    tapi aku takut r plak..
    takut kna reject bai..
    mula2 dlu memang da kna reject..
    tapi, xserik.. peh..
    xpenah serik untuk skekan dye..
    tapi...
    lama2
    bila aku wat analisis sket2..
    dari ape respon yang aku dapat..
    aku sedar..
    dye bukan untuk aku..
    huh..
    tiap kali aku buat analisis tuh..
    aku sedeh..
    sedeh la bai.. rase cam xde ape2 yang istimewa kat aku neh..
    tapi..
    aku susah nak putus asa..
    aku sentiasa letak harapan.. biar lah aku cuba sedaya upaya..
    sehinggalah..
    sekarang..
    aku percaya mungkin..
    aku bukan seorang yang istimewa untuk dye..
    bagi dye, aku bukan sape2..
    sket pon xde kelebihan berbanding tiang letrik sebelah umah dye..
    tak ape lah..
    hidup aku bukan untuk dye..
    dan aku hidup bukan untuk dye..
    aku penah cakap dalam diri..
    saat bila aku sedar diri ingin dihargai,
    bila jiwa ingin disayangi,
    hati ingin difahami..
    aku percaya..
    dye bukan untuk aku..
    dan aku bukan untuk
    DIA..
    .
    .
    .
    .
    .
    chow dlu~

    13 komen sempoi!:

    Aus MeLankoLik said...

    ai , berjiwang bang ?
    hahahak .

    chaie safri said...

    aku ada perasaan nak diluahkan jugak bai..
    hahahaha...

    epalejau said...

    jangan..
    bila kita suka orang tu, jangan ptus asa.
    hingga betul-betul terbukti dia bukan utk kita.

    tak salah kita tunggu.
    tak salah kita sacrifice.
    tak salah kita malu sikit.

    kalau betul-betul kita set in mind kita nak dia.
    kan?

    chaie safri said...

    epalejau~ hehe.. aku xputus asa sampailah aku sedar sebenarnye aku salah untuk menunggu, aku salah untuk sacrifice dan aku salah aku malu sket..haha.. bila da set mind xsemestinye xbole nak ubah sampai bile2 kan.. mungkin masa berubah suda tiba.. itu yang aku rse..

    Unknown said...

    kdg2 da kawan lame, susah nak jd couple
    mcm kes aku weh
    skrg kitorg da x bertego
    huhuhuh.

    Nurul Farhana said...

    singgah sini..dr GB.

    sabar k..
    lumrah kehidupan..
    sy pun alami situasi yg sama..

    skrg pun dia dah ade gf..huhuu..
    tau pun dr FB..
    first tau, mmg rasa cam terluka sgt²..
    nangis²..sorang² je.
    (lama sy tgu dia...dr 2003. suka dia dr drjah 6 lg.)

    tp skjp je..dlm 8 jam lps tu dh ok dah.
    dah boleh terima kenyataan.
    sy redha, dia bukan utk sy.
    lgpun..mencintai tak semestinya memiliki.
    asal dia bahagia, sy pun tumpang bahagia

    have a nice day ^___^

    n_myza said...

    sedih + unbelievable + jiwang = MENARIK
    wondering sape minah nie?? hehehe

    Unknown said...

    emmm..jgn cpat ptus la bro..
    blum cbe blum taw kn..
    x knal maka x cnta(sbagai tambhan jew..hihi)

    Lucy S. said...

    sedihnye T_______T

    ape2 jer said...

    ko x spesel ke? jom nyanyi lagu creep radiohead wakaka hehe

    stoberycoklat said...

    alohai...mybe DIA hanya sesuai jd kawan u kot...
    kalo jadi lebih dr kawan..pastu salah faha ssh tu..
    better jd cam ni jek..huhu

    ain said...

    haha...
    sedeh ader...gelak ader...kagum ader...
    nyampah pon ader...
    nyampah la ko..g la tackle..
    if da tackle, tackle lg...
    nta2 ko sala taktik kot..hahaha...
    xper, teruskan idup chaie....bujat~

    Anonymous said...

    haha..
    chaie jiwang seyh..
    sapelah insan yg ko ske 2..
    hua3..

    Post a Comment

    (c) Copyright 2010 chaie safri. Blogger template by Bloggermint