Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

gia..gia..gia.. nostalgia bhai..

  • Saturday, March 6, 2010
  • wokeyh..
    siyes kali ni aku memang nak amek masa korang yg panjang..
    kita kasi rewind balik entry2 blog2 aku yg dlu..
    dan kali ni aku pilih 5 entry yang bagi aku
    ada nilai2 estetika yg tersendiri..
    nape??
    haa.. yg tu korang kna baca la..
    hikhik..
    okeh...
    kita kasi usya sket....
    klik kat title bawah ni ye..


    kisah pak cik kematian isteri
    yang ni kesah seorang pakcik tua yg baru kematian isteri.. sian pakcik tu.. bole kah dye survive tanpa seorang isteri disisi?? cekidaud yoh..

    post pertama..
    ni entry pertama mengenai misi untuk blog yg asalnye diberi adress www.hidupchaie.blogspot.com.. mengimbau nostalgia baru2 nak berblogging.. mesej yg jelas disitu. maseh mencari..

    ni kesah aku dan abah
    ni kesah aku dan abah. seorang yg aku respek.. kasi tabik toing3.. hahakk. hero kami sekeluarga.

    masa ni tuka template n header.. besh..
    masa ni baru nk mencari kelainan dalam berblogging.. maseh baru dan ingin mecuba yg baru.. seingat aku header blog utk entry ni --> secawan kopi untuk sekeping roti.. nice... baca lah ye..

    nostalgia bulan ramadhan... masa kecik2 lagi
    ni mengimbau zaman kecik2 aku.. zaman pra sejarah. haha.. semuanya kenangan sebab masa akan ubah seseorang itu.. aku xkan buat da mende2 cmtu.. sumpah.. hahaha..

    amacam??
    terbaek x??
    miahahha..
    daripada baru nak belaja blog sampai la da bole tulis blog..
    tapi aku bangga..
    sebab ape yg aku tulis..
    ape yg ada dalam kepala otak aku..
    sume tentang hidup aku..
    kalo korang rase ape yg aku tulih sume ni menyakitkan hati korang..
    segala hormatnya korang bole tekan pangkah kat tepi kanan skrin korg tuh..
    hehe..
    this is all about me.
    about my life
    my view
    my trademark
    my mistake
    my journey..

    .
    .
    .
    thanks for reading guys..
    thanks 4 those comments
    thanks 4 ur support

    4 komen sempoi!:

    eiy_Da said...

    i br jek kenal n baca2 blog u...n sampai skang i akan masuk, bc n komen..hehe..i pon br gak berjinak2 lam dunia blogging2...still bnyk yg xtau..neway...all de best to u!!

    Ayue Aishah said...

    ayue pon baru berjinak2 gak.
    hehehehe

    Zoul said...

    dah baca.. gud entri..
    ...jempol....

    eiy_Da said...

    TERBAIK!!!!!!!!!!!! ahahhaha

    Post a Comment

    (c) Copyright 2010 chaie safri. Blogger template by Bloggermint